لندن: هم‌آوایی طالبان سلطنت با مزدوران جمهوری اسلامی!

متن کامل با فرمت پی دی اف

هم‌آوایی طالبان سلطنت با مزدوران جمهوری اسلامی در جریان تظاهرات در مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی در لندن!

روز جمعه، ۲۸ جون ۲۰۲۴ برابر ۸ تیر ۱۴۰۳ همزمان با برگزاری نمایشات حکومتی موسوم به انتخابات ریاست جمهوری رژیم وابسته و سرکوبگر جمهوری اسلامی در ایران، در شهر لندن نیز در محل کنسولگری حکومت صندوق‌های مارگیری این رژیم برای جمع‌آوری رای بر پا شده بود. به همین دلیل نیروهای انقلابی با اعلام تظاهرات در محل جمع‌آوری رای به پژواک ندا و رای واقعی و قلبی مردم ایران یعنی مرگ بر جمهوری اسلامی با هر جناح و دسته و “رای من سرنگونی” پرداختند.

این تظاهرات از ساعت ۹ صبح در مقابل محل کنسولگری جمهوری اسلامی در لندن آغاز شد. اما این تظاهرات از همان آغاز به علت تجمع عده‌ای محدود از مزدوران طالب سلطنت به تشنج کشیده شد. در حالی‌که نیروهای چپ و مبارز با سردادن شعارهایی به زبان انگلیسی و فارسی نظیر:
مرگ بر جمهوری اسلامی!
جمهوری اسلامی با هر جناح و دسته نابود باید گردد!
مرگ بر خامنه‌ای!
مرگ بر حکومت بچه‌کش!
مرگ بر حکومت ضد زن!
به قربانی کردن زنان باید پایان داده شود!
زنده باد انقلاب، زنده باد آزادی، زنده باد سوسیالیسم!

رای‌دهنده ننگت باد، شرمت باد! و … مشغول افشاگری علیه جمهوری اسلامی بودند، مزدوران سلطنت به طور سیستماتیک شروع به فحاشی علیه کمونیست‌ها و نیروهای مبارز کردند.
آنها در حالی‌که تعداد قلیل رای‌دهندگان را تنها با فحش‌های رکیک جنسی بدرقه می‌کردند، در عوض بلندگوهای خود را از طرف کنسولگری به طرف تظاهر‌کنندگان چپ و مبارز گرفته و به طور دائم این شعارها را نثار آنها می‌کردند:
مرگ بر سه فاسد، ملا چپی مجاهد | تا چپول کفن نشود، این وطن، وطن نشود | جاوید شاه | مرگ بر فتنه ۵۷ | لعنت بر خمینی، مرگ بر مصدق | فدایی چوب پرچم‌ات را بکن توی ….ات.
این واقعیات بار دیگر نشان می‌داد که دلیل عدم سر دادن شعار علیه رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی و تمرکز همه شعارهای این دارودسته ارتجاعی علیه کمونیست‌ها وظیفه‌ای است که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی بر دوش آنها گذاشته است.

در طول این تظاهرات به رغم تمام تلاش تظاهرکنندگان چپ و مبارز برای تمرکز بر روی مضحکه انتخاباتی جمهوری اسلامی و این رژیم ضد خلقی، طالبان سلطنت نه تنها تمرکزشان بر مخالفت با کمونيست‌ها بود بلکه خود را برای درگیری و برای حمله به نیروهای انقلابی آماده کرده و حتی در ابتدای حرکت که هنوز نیروهای چپ به محل نرسیده بودند، به طور فیزیکی به یکی دو تن از نیروهای چپ حمله و با آنها درگیر شدند که این کار باعث شد تا نیروهای پلیس، خود را در بین این دو گروه قرار داده و سرانجام حد فاصل آنها را با موانع آهنی پر نمایند. با این حال فحش‌های رکیک جنسی و زن‌ستیزانه و لمپنیِ مزدوران سلطنت نظیر “… کِش”، “… ننه‌ات” و … یک لحظه قطع نمی‌شد. واقعیتی که نشان می‌داد این جماعت در واقع برای تخفیف فشار روی مزدوران همپالگی خویش در کنسولگری جمهوری اسلامی به محل آمده بودند. در مقابل این اقدامات ضد خلقی نیروهای چپ با شعار “مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه چه رهبر”، و “مزدور برو گم شو، بسیجی برو گم شو، سپاهی برو گم شو” به مقابله با این مزدوران پرداختند.

در طول ۴ ساعت حضور رفقای ما در محل به جرات می‌توان گفت که چیزی حدود ۵۰ نفر از ایادی و وابستگان به نظام دیکتاتوری حاکم بر ایران برای رای دادن به محل مراجعه کردند که با شعارهای:
ننگ بر تو، شرم بر تو!
انگشت رنگی‌ات، انگشت در خون مردم ایران است!
مرگ بر جمهوری اسلامی با هر جناح و دسته! با آنها برخورد شد.

در جریان این تظاهرات تعداد بسیار زیادی از نیروهای پلیس لندن برای حفاظت از جریان رای‌گیری در محل حاضر شده بودند و به دلیل خشم جمعیت، آنها به اسکورت برخی رای‌دهندگان به داخل ساختمان مبادرت می‌ورزیدند. همچنین حداقل دو تن از مزدوران جمهوری اسلامی به دلیل حمله به تظاهرکنندگان دستگیر شدند. جوانی نیز به دلیل پرتاب رنگ به درب کنسولگری جمهوری اسلامی توسط پلیس دستگیر شد که این کار با اعتراض جمعیت روبه‌رو گشت. جمعیت در چند نوبت شعار سر داد: پلیس انگلستان! به حمایت از تروریست‌های حاکم بر ایران پایان دهید!

تظاهرات امروز نه تنها مضحکه انتخاباتی جمهوری اسلامی را توسط نیروهای انقلابی  هر چه بیشتر افشا نمود بلکه به آیینه‌ی تمام‌نمای رسوایی سلطنت‌طلبان نوچه‌ی نیم پهلوی و همکاران غیر رسمی و رسمی دیکتاتوری کودک‌کش حاکم بر ایران بدل شد.

نابود باد رژیم وابسته به امپریالیسم جمهوری اسلامی!
پیروز باد انقلاب! زنده باد سوسیالیسم!

فعالین چریک‌های فدایی خلق ایران در لندن
۲۸ جون ۲۰۲۴ برابر با ۸ تیر ۱۴۰۳