آمستردام: گزارشی از یک آکسیون مبارزاتی علیه رژیم جمهوری اسلامی!

متن کامل با فرمت پی دی اف

روز شنبه ۱۳ جولای ۲۰۲۴ در ادامه آکسیون‌های اعتراضی و افشاگرانه علیه جنایات رژیم جمهوری اسلامی، آکسیونی در شهر آمستردام هلند توسط “کمیته حمایت از مبارزات کارگران و زحمتکشان ایران- هلند” که فعالین چریکهای فدایی خلق ایران در هلند بخشی از آن هستند، برگزار شد. این آکسیون در افشای دیکتاتوری امپریالیستی حاکم بر ایران، جنایات جمهوری اسلامی علیه کارگران و زحمتکشان و محکوم کردن احکام اعدام و منجمله حکم اعدام ظالمانه شریفه محمدی و با خواست آزادی تمامی زندانیان سیاسی و کارگران زندانی برگزار شد. همانطور که در آفیش فراخوان این حرکت آمده بود، محکوم کردن جنگ‌های امپریالیستی و نسل‌کشی خلق فلسطین توسط صهیونیست‌ها و امپریالیست‌ها در افکار عمومی، بخش دیگری از اهداف این آکسیون را تشکیل می‌داد.

این آکسیون در هوای نامساعد و بارانی برگزار شد و رفقا در روبروی میدان دام بنرها و تصاویری حاوی شعارهای “نابود باد امپریالیسم! نابود باد جمهوری اسلامی! زنده باد انقلاب، زنده باد سوسیالیسم! زندانی سیاسی، کارگر زندانی، آزاد باید گردد!” به همراه عکس‌هایی از شریفه محمدی با نوشته “اعدام‌ها در ایران باید متوقف شوند” (به زبان انگلیسی) را به نمایش درآوردند. در طول آکسیون ترانه سرودهای انقلابی پخش شد و شعارهایی به زبان هلندی و فارسی سرداده شد. همچنین سخنرانی‌های افشاگرانه‌ای که از قبل ضبط شده بودند به زبان انگلیسی و فارسی علیه جنایات جمهوری اسلامی پخش می‌شد. 

رهگذران با رجوع  به رفقا همبستگی خود را با اهداف برگزار کنندگان آکسیون اعلام می‌کردند و برای مردم ایران در مبارزه علیه جمهوری اسلامی و ظلم و ستم، آرزوی موفقیت می‌نمودند. یکی از مراجعین هلندی که از دیدن شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد ضمن ابراز خوشحالی و تایید این شعار گفت در تمام دنیا زندانیان سیاسی باید آزاد شوند!

این آکسیون موفق مبارزاتی از ساعت ۱۲:۳۰ شروع و با وجود بدی هوا تا ساعت ۱۵:۴۵ادامه یافت. 

نابود باد حکومت دار و شکنجه جمهوری اسلامی!
پیروز باد انقلاب! زنده باد سوسیالیسم!

فعالین چریکهای فدایی خلق ایران در هلند
۱۴ جولای ۲۰۲۴