آمستردام: گزارشی از تظاهرات ۴ دسامبر

به دنبال حرکت بزرگ کشاورزان و مردم دلیر اصفهان و شهرکرد علیه رژیم مردم‌ستیز جمهوری اسلامی، روز شنبه ۴ دسامبر (۲۰۲۱) برابر با ۱۳ آذر (۱۴۰۰) تظاهراتی در حمایت از مبارزات توده‌ها که به خاطر کمبود آب و سایر خواستهای برحق خود به اعتراض بر خاسته اند و همچنین در پشتیبانی از جنبش دانشجویی در سالگرد ۱۶ آذر در میدان دام آمستردام برگزار شد. این تظاهرات به فراخوان “کمیته حمایت از مبارزات کارگران و زحمت‌کشان ایران – هلند”  که “فعالین چریک‌های فدایی خلق ایران در هلند” یکی از تشکیل دهندگان آن می‌باشند سازمان داده شده بود. هدف این بود که صدای اعتراض توده‌های ستمدیده که به خصوص در روز جمعه ۵ آذر در اصفهان مورد یورش وحشیانه نیروهای سرکوب جمهوری اسلامی قرار گرفته بودند را در سطح افکار عمومی مردم هلند هر چه بیشتر منعکس نموده و چهره سیاه رژیم وابسته به امپریالیسم و سرکوب‌گر جمهوری اسلامی را هر چه وسیع‌تر افشا کنیم.

برگزارکنندگان این حرکت مبارزاتی محل آکسیون را با پوسترها و پارچه نوشته‌های مختلف و عکس شهدا تزیین نموده و برخی از اهداف جنبش مبارزاتی مردم ایران را به زبان‌های هلندی و انگلیسی روی بنرهایی نوشته و در مقابل چشم رهگذران قرار داده بودند. در کنار این امر از طریق بلندگو مطالبات تظاهرکنندگان به زبان‌های مختلف در فواصل زمانی به کرات به اطلاع مردم می‌رسید. 

با توجه به پُر تردد بودن محل تظاهرات تعداد زیادی از رهگذران در جریان جنایات جمهوری اسلامی و چگونگی و ابعاد سرکوب وحشیانه مردم اصفهان قرار گرفتند و در همبستگی با مردم ایران به برگزارکنندگان آکسیون برای پیشبرد اهداف مبارزاتی‌شان، کمک مالی نیز کردند. 

فعالین چریک‌های فدایی خلق ایران نیز با گذاشتن میز کتاب و آرم سازمان فعالانه در تدارک و پیشبرد این حرکت شرکت کردند. به دلیل رعایت شرایط و محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا و قوانین جدید، این حرکت در ساعت یک بعد از ظهر آغاز و در ساعت سه بعد از ظهر و پیش از فرا رسیدن موعد آغاز محدودیت‌های شبانه با موفقیت به پایان رسید. 

نابود باد رژیم وابسته به امپریالیسم جمهوری اسلامی!
زنده باد مبارزات آزادی‌خواهانه مردم ایران برای نابودی رژیم سرکوب‌گر جمهوری اسلامی!

فعالین چریک‌های فدایی خلق ایران در هلند
۱۵ آذر ۱۴۰۰ برابر با ۶ دسامبر ۲۰۲۱

متن کامل با فرمت پی دی اف