هلند: گزارشی از آکسیون حمایت از مبارزات مردم ایران!


هلند: گزارشی از آکسیون حمایت از مبارزات مردم ایران با فرمت پی‌دی‌اف

روز شنبه ۳۱ جولای ۲۰۲۱، از ساعت ۲ تا ۵ بعد از ظهر در حمایت از قیام مردم خوزستان و مبارزات کارگران دلیر ایران و افشای جنایات اخیر رژیم در این رابطه آکسیونی در میدان مرکزی آمستردام (دام) برگزار شد. برگزار کنندگان این آکسیون کمیته‌ی حمایت از مبارزات کارگران و زحمت‌کشان ایران – هلند بودند که فعالین چریک‌های فدایی خلق ایران در هلند بخشی از آن می‌باشند. 

رفقا با نصب بنرهای بزرگ نوشتاری در باره مبارزات مردم در خوزستان و وضعیت فلاکت‌بار  مردم و طبقه کارگر و زحمت‌کشان ایران، به آگاهی رسانی در مورد اوضاع ایران و مبارزات جاری در میان جمعیت بازدید کننده پرداختند. همچنین محل آکسیون با تصاویری از جانباختگان جنبش انقلابی و مبارزات مردم تزیین شده بود که توجه عابرین و توریست‌ها را به خود جلب می‌کرد. در جریان این حرکت عده‌ای از عابرین از محل آکسیون و میز کتاب رفقا دیدن کردند و با آن‌ها به گفتگو پرداختند. تعدادی از هموطنان ایرانی نیز از محل آکسیون دیدن کرده و از این حرکت پشتیبانی کردند.

در جریان این حرکت اطلاعیه کمیته‌ی حمایت از مبارزات مردم ایران در رابطه با کارگران به زبان‌های هلندی و فارسی و انگلیسی از پشت بلندگو خوانده شد و نسخه‌های چاپی آن در بین بازدیدکنندگان پخش شد. همچنین رفقا در مورد مبارزات خلق عرب و مردم خوزستان و سیاست‌های سرکوب‌گرانه جمهوری اسلامی در قبال مردم این خطه صحبت  و اطلاع رسانی کردند.

فعالین چریک‌های فدایی خلق ایران با برپایی میز کتاب و نصب پوسترها و بنرهای سازمان، فعالانه در این آکسیون شرکت داشتند. رفقا با توضیح شرایط خفقان باری که توسط رژیم سرکوب‌گر جمهوری اسلامی علیه کارگران و توده‌های تحت ستم در کشور ایجاد شده راجع به مبارزات مردم به ویژه در خوزستان به اطلاع رسانی پرداختند و بر ضرورت دفاع از مردم ایران و حمایت از مبارزات کارگران و توده‌های گرسنه و مبارز تاکید کردند. 

زنده باد مبارزات حق طلبانه‌ی خلق خوزستان و دیگر خلق‌های ایران!
نابود باد رژیم دار و شکنجه‌ی جمهوری اسلامی!
زنده باد انقلاب! زنده باد آزادی!

فعالین چریک‌های فدایی خلق ایران در هلند
۳۱ جولای ۲۰۲۱