توده‌های زحمت‌کش و گرسنه بار دیگر برای “نان و آزادی” به پا خاسته اند!

به دنبال تعرض وحشیانه ای که سرمایه‌داران حاکم با پیشبرد سیاست‌های خانه خراب‌کن نهادهای امپریالیستی به سفره خالی کارگران و توده‌های محروم ما سازمان داده اند، موج جدیدی از شورش و اعتراضات مردمی و اعتصابات کارگری علیه رژیم سرکوب‌گر جمهوری اسلامی ده‌ها شهر کشور را فرا گرفته است. کارگران، زحمت‌کشان و محروم‌ترین اقشار جامعه با شعارهایمرگ بر خامنه ای، جمهوری اسلامی نمی خواهیم و توپ، تانک، فشفشه، آخوند باید گم بشه، مرگ بر رئیسی اصلاح طلب، اصولگرا، دیگه تمومه ماجرا ،مرگ بر دیکتاتور و … نفرت برحق خود علیه نظام استثمارگرانه حاکم و گردانندگانش را بیان کرده و در عمل نیز هر کجا که توانسته اند عزم خود برای تحقق این خواست‌ها را با حمله به نیروهای سرکوب‌گر، با به آتش کشیدن تمثال‌های رهبر رژیم و آتش زدن و ویران کردن بسیج و دیگر نهادهای سرکوب‌گر دولتی به روشن‌ترین شکلی به نمایش گذارده اند.

سردمداران دزد و سرکوب‌گر جمهوری اسلامی در مقابل خواست‌های برحق توده‌های تحت ستم و به اعتراض برخاسته مثل همیشه به سلاح سرکوب و بگیر و ببند دست یازیده و در روزهای اخیر با شلیک مستقیم و استفاده از تفنگ‌های ساچمه ای به جان کارگران و زحمت‌کشانی که ابتدایی‌ترین حقوق خود را فریاد می‌زنند افتاده اند. در اثر حملات وحشیانه رژیم تا کنون چند تن از توده‌های مبارز کشته شده، شمار زیادی زخمی و صدها تن نیز دستگیر و به شکنجه‌گاه‌های جمهوری اسلامی فرستاده شده اند.

وظیفه تمامی ایرانیان آزادی‌خواه مبارز است که در هر کجای دنیا به حمایت از مبارزات کارگران و زحمت‌کشان ایران بپردازند و صدای حق طلبانه آنها برای نان، کار و آزادی را به گوش جهانیان برسانند و خواهان آزادی تمام دستگیر شدگان این حرکات مردمی شوند.

ما از تمام هموطنان مبارز و آگاه در هلند دعوت می کنیم تا در حرکت اعتراضی‌ای که به این مناسبت در آمستردام توسط کمیته حمایت از مبارزات کارگران و زحمت‌کشان ایران که فعالین چریک‌های فدایی خلق در هلند بخشی از آن می‌باشند برگزار می‌شود، شرکت کنند تا به کمک هم بتوانیم ضمن حمایت از مبارزات توده‌های به پاخاسته چهره سیاه و تبهکار جمهوری اسلامی را در افکار عموم هر چه وسیع‌تر افشا کنیم.

زمان : شنبه ۲۸ ماه می از ساعت ۲ تا ۵ بعد از ظهر
مکان: میدان دام در آمستردام

نابود باد رژیم وابسته به امپریالیسم جمهوری اسلامی!
پیروز باد جنبش انقلابی توده‌های تحت ستم علیه امپریالیسم و مزدورانش!

فعالین چریک‌های فدایی خلق ایران در آمستردام
۲۱ می ۲۰۲۲

متن کامل با فرمت پی دی اف